Βελτιστοποιήστε τη συμμετοχή σας σε μια επαγγελματική έκθεση για να μεγιστοποιήσετε τις αποδόσεις σας, να ενισχύσετε τη δημιουργία leads και να διασφαλίσετε μια αυστηρή παρακολούθηση των ευκαιριών σας με τις στρατηγικές μας προσαρμοσμένες.
Μια επαγγελματική έκθεση αποτελεί κρίσιμο γεγονός στον τομέα B2B.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία να συναντήσετε τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας, να τους πιστώσετε και να τους κατακτήσετε.
Ωστόσο, μια καλή έκθεση πρέπει επίσης να είναι μια έκθεση της οποίας η αποτελεσματικότητα μετράται και ενσωματώνεται σε μια στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Για να περάσετε σε μια προσέγγιση ROI, είναι απαραίτητο να έχετε τη σωστή στρατηγική και τα κατάλληλα εργαλεία.
Το περιεχόμενο μάρκετινγκ είναι ένα βασικό στοιχείο για τη στρατηγική σας ορατότητας online και offline. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε μια αγορά BtoB, που αποτελείται από επαγγελματίες, να δημιουργούν ποιοτική κίνηση, να εδραιώνουν την εμπειρία τους και να προσελκύουν υποψήφιους πελάτες. Συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση των σχέσεων με τους υπάρχοντες πελάτες σας.
Το Marketing Βασισμένο σε Λογαριασμούς είναι μια στρατηγική marketing που απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις B2B.
Σκοπός της είναι να επικεντρωθεί στους πιο σημαντικούς πελάτες, με τη μεγαλύτερη δυναμική. Μια στρατηγική ABM προϋποθέτει μια υπερ-προσωποποιημένη προσέγγιση. Ο marketer γνωρίζει άριστα τον στόχο του, προσαρμόζει τη στρατηγική του αλλά και τη μεθοδολογία του, βασιζόμενος σε μια ευθυγράμμιση των ομάδων marketing και πωλήσεων.
Υιοθετώντας μια στρατηγική ABM, υιοθετείτε μια πραγματική προσωποποίηση της σχέσης σε μια ενεργή διαδικασία!
Μια στρατηγική Inbound Marketing συνίσταται στην προσέλκυση ποιοτικών υποψηφίων με τη θέλησή τους στον ιστότοπό σας, με στόχο να τους εμπλέξετε με την επωνυμία σας, τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας. Πώς; Μέσω της διάδοσης και της σκηνοθεσίας περιεχομένου προσαρμοσμένου στα ενδιαφέροντά τους, σε πραγματικό χρόνο. Θεωρείται ότι αυτή η στρατηγική βασίζεται σε 5 πυλώνες.
Για να ορίσουμε το Inbound Marketing, μπορούμε να το αντιπαραβάλουμε με το Outbound Marketing ή το εξωτερικό μάρκετινγκ, που συνίσταται στην επαφή με τον πελάτη, παραδοσιακά χρησιμοποιούμενο από τις επιχειρήσεις.
Σε αυτή την περίπτωση, η επικοινωνία γίνεται από τον διαφημιστή προς τον καταναλωτή, χωρίς ακριβή στόχευση.
Ο ιστότοπός σας δεν ανταποκρίνεται πλέον στους στόχους σας για αναγνωρισιμότητα, κατάκτηση ή πιστότητα;
Θέλετε να αναπτύξετε τη ψηφιακή σας στρατηγική και να κάνετε τον ιστότοπό σας ένα πραγματικό εργαλείο απόκτησης;
Απλά θέλετε να ξεκινήσετε μια διαδικασία inbound marketing;
Ας συζητήσουμε μαζί το έργο σας;
Σήμερα, ανεξαρτήτως του τομέα δραστηριότητάς σας, η εκπαίδευση των εμπορικών σας ομάδων έχει γίνει προτεραιότητα για να διασφαλιστεί η προσαρμοστικότητα και η απόδοσή τους.
Η ομάδα μας από πιστοποιημένους εκπαιδευτές σας προσφέρει 100% εφαρμόσιμες εκπαιδεύσεις, που διευθύνονται από πάθος και αυτό αλλάζει τα πάντα!
ΝΕΟ: Βελτιώστε την παραγωγικότητα των εμπορικών σας με AI!
Η διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη είναι μια βασική συνιστώσα για την βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεών σας με το σύνολο των επαφών σας και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Στηρίζεται σήμερα σε μια συνεπή και ενημερωμένη βάση δεδομένων.
Η επιλογή του κατάλληλου λογισμικού CRM δεν είναι όμως αυτονόητη. Υπάρχουν πολλές λύσεις στην αγορά, η καθεμία με διαφορετικές δυνατότητες, εργαλεία και συγκριτικά πλεονεκτήματα.
Η Winbound σας προσφέρει παρακάτω τρεις βασικές συμβουλές για να επιλέξετε αυτό που θα καλύψει τις ανάγκες σας.